vink Aangepaste dienstverlening

Beveland Wonen neemt preventieve maatregelen om verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen.

Reparaties in of rondom uw woning
– Bij het inplannen van reparatieverzoeken vragen we of bewoners/huisgenoten verkouden zijn, hoesten of koorts hebben. Is het antwoord ja, dan wordt het reparatieverzoek minimaal twee weken later ingepland.

Inspecties en bezichtigingen
– Voorafgaand aan iedere woninginspectie- of bezichtiging wordt er door de regiobeheerder met de klant gebeld en gevraagd of er klachten zijn. Is het antwoord ja, dan zoeken wij samen met u naar een praktische oplossing. Dat kan zijn: verzetten van de afspraak, sleutels afgeven of ophalen, of een vertegenwoordiging. Wanneer u op ons kantoor sleutels komt ophalen voor het bezichtigen van een woning, kunt u hiervoor een afspraak maken met één van de regiobeheerders.

-Kantoor alleen op afspraak te bezoeken
Het kantoor is gesloten voor publiek. U kunt alleen op afspraak ons kantoor bezoeken. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via info@bevelandwonen.nl

Wij hopen op uw begrip.

Wij helpen u graag