Skip to content
  1. 1

    Spreek ons aan

    Ga altijd eerst het gesprek aan met de verantwoordelijke medewerker. Probeer samen tot een oplossing te komen. Indien u er samen niet uitkomt en uw klacht blijft bestaan, dan kunt u een officiële klacht indienen.

  2. 2

    Dien een officiële klacht in

    Via onderstaande knop kunt u een officiële klacht indienen.

    Klacht melden

    U ontvangt altijd eerst een ontvangstbevestiging van uw klacht. Wij streven ernaar de klacht binnen 10 werkdagen af te handelen. Lukt dat niet, dan wordt u daarover tijdig geïnformeerd.

  3. 3

    Regionale klachtencommissie

    Heeft u stap 1 en 2 doorlopen en bent u niet tevreden met ons antwoord of de oplossing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Regionale klachtencommissie Zuid West. Deze onafhankelijke klachtencommissie onderzoekt en beoordeelt uw klacht en geeft daarover een advies aan Beveland Wonen. De klachtencommissie neemt klachten gratis in behandeling.

    Gebruik hiervoor het klachtenformulier.

  4. 4

    Huurcommissie of Kantonrechter

    Afhankelijk van het onderwerp en de aard van uw klacht kunt u ook terecht bij de landelijke Huurcommissie of de Kantonrechter.

    Let op: aan de adviezen van de huurcommissie en de uitspraken van de rechtbank zijn kosten verbonden.